دنیای موزیک

دنیای موزیک

اینجا هرچیزی که به سلنا و اهنگاش مربوط باشه آپ میکنم
دنیای موزیک

دنیای موزیک

اینجا هرچیزی که به سلنا و اهنگاش مربوط باشه آپ میکنم

متن اهنگ a year without rainبا ترجمه موزیکال فارسی

این متن کاملا ساخته ذهن خودمه هرکسی ازش کپی برداری کرد حرام است و من حلالش نمیکنم چون واقعا خیلی برای این پست زحمت کشیدم و نمیذارم احدی ازش کپی کنه و به اسم خودش نشر بده حالا  برای دیدن متن موزیکال این اهنگ برو ادامه 

میتونی درکم کنی؟

وقتی بهت فکر میکنم.

باهرنفسی میکشم.

هر دقیقه.

من به تو فکر میکنم.

دنیام جایی خالیه.

انگار برای هزار روز تو این بیابون بودم.

چطوری چهرت عین سرابه برای من.

دلم برات تنگه.

کمک نکن این عشقه.

یه روز بی تو یه سال بی بارونه.

نیاز دارم بهت.

چطور من نمردم؟!

یه روز بی تو عین یه سال بی بارونه.

ستاره ها میسوزن.

صداتو میشنوم من(توی ذهنم).

صدامو نمیشنوی.

قلبم عین یه دریا آرزو می کنه.

دارم میوفتم.

انگاری زمین زیر پام داره خورد میشه.

نجاتم نمیدی؟

اینجا بارون میاد وقتی که بر میگردی.

دلم برات تنگه.

کمک نکن این عشقه.

یه روز بی تو یه سال بی بارونه.

نیاز دارم بهت.

چطور من نمردم؟!

یه روز بی تو عین یه سال بی بارونه.

بذار این خشک،سالی تموم شه.

و این بیابون گل بارون شه.

خوشحالم پیدام کردی.

کنارم وایسا.

این دنیا عجیبه تو برگشتی پیشم.

زود باش صبر نکن وقت نداریم.

می دوم تا اینجا.

توضیح دادنی نیست.

ولی یه روز بی تو عین یه سال بی بارونه.

دلم برات تنگه.

کمک نکن این عشقه.

یه روز بی تو یه سال بی بارونه.

نیاز دارم بهت.

چطور من نمردم؟!

یه روز بی تو عین یه سال بی بارونه.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد